Service Center – Professional

Professionele dicteerproducten (DOA of defect) aangekocht bij Ateq International BV, kunt u aan ons terugsturen
binnen de fabrieksgarantietermijn van 2 jaar, voor onderzoek.

*DOA: product is defect bij aankomst of defect binnen de 14 dagen.

Procedure
1. Vul onderstaand internet serviceformulier volledig in of download het serviceformulier

2. Stuur het product naar onderstaand adres compleet met:
• verpakking (alleen bij een DOA-product)
• accessoires (alleen bij een DOA-product)
• klachtomschrijving
• kopie aankoopbewijs*

*Zonder kopie aankoopbewijs worden reparaties niet in behandeling genomen!

Download hier het serviceformulier
(of gebruik het onderstaand service-aanmeldformulier)

*Verzendkosten voor het versturen van het defecte apparaat zijn altijd voor rekening van de consument.
Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Stuur uw pakket naar:
Ateq International BV
Afdeling Logistiek Service Center
Luchthavenweg 81.205
5657 EA  Eindhoven
Nederland

Telefoon: +31 40 – 235 00 77  (lokaal tarief)
bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 – 15:00 uur
E-mail: info@ateq.nl

De gemiddeld neemt onderzoek/ reparatie – inclusief transport – doorgaans 5-10 werkdagen in beslag.
*Hierbij zijn de algemene Philips garantievoorwaarden van toepassing.

Service aanmeldformulier Dictation Systems

Service Dictation Systems aanmeldformulier. Service aanvraag via Ateq site
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.