Garantiebepalingen

Philips

Digitale producten
Op de digitale dicteerproducten van Philips heeft u 2 jaar fabrieksomruilgarantie.

Analoge producten
Op de analoge dicteerproducten van Philips heeft u 2 jaar fabrieksreparatiegarantie.

Voice recorders
Op de digitale voice recorders van Philips heeft u 2 jaar fabrieksomruilgarantie.

Accessoires
Op de accessoires van Philips heeft u 1 jaar fabrieksomruilgarantie.

Download hier de Philips algemene garantievoorwaarden

Grundig

Digitale producten
Op de digitale dicteerproducten van Grundig heeft u 2 jaar fabrieksreparatiegarantie

Analoge producten
Op de analoge dicteerproducten van Grundig heeft u 2 jaar fabrieksreparatiegarantie

Accessoires
Op de accessoires van Grundig heeft u 1 jaar fabrieksomruilgarantie.

Algemene bepaling softwareproducten

Softwareproducten van bijvoorbeeld Philips of Nuance zoals spraakherkenningsoftware, PDF Creation, SpeechExec software hebben gratis software updates binnen de desbetreffende versie. Softwareproducten kunnen NIET worden geruild of geretourneerd i.v.m. de gebruikerslicentie.

DOA’S

Wanneer u een besteld product heeft ontvangen en dit bij het uitpakken niet blijkt te werken, spreken we van een DOA (Dead On Arrival). U kunt het product dan retourneren. Neem te allen tijde contact op met onze klantenservice telefonisch of via info@ateq.nl voor aanvraag van een RMA goedkeuringsnummer.

Defecten

Stuur nooit een vermoedelijk defect product retour zonder eerst telefonisch/schriftelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Na akkoord van de klantenservice ontvangt u een RMA-nummer. Vermeld dit RMA-nummer op de begeleidende papieren van de retourzending. Producten die zonder vermelding/kennisgeving aan onze klantenservice worden gestuurd, worden niet geaccepteerd!

Retourneren

Retouren dient u schriftelijk aan te melden via info@ateq.nl.
Dit kan gebeuren nadat u hiervoor van ons een RMA goedkeuringsnummer heeft ontvangen.

Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

• Softwarepakketten waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn.
• Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals hoofdtelefoons, oortelefoons, oordopjes en voetschakelaars
• Artikelen die incompleet, beschadigd of zonder originele verpakking zijn.